Ланцюгові бар’єри: основні несправності та поломки

Цепные барьеры: основные неисправности и поломки

Автоматичні ланцюгові бар’єри – досить новий продукт для нашої країни, але сьогодні вони стають все більш популярними. А головна причина цього – ширше перекриття проїзду, порівняно з одиночними шлагбаумами, – до 16 метрів. Саме цей показник у багатьох випадках стає вирішальним аргументом при виборі системи для обмеження доступу автотранспорту.

Ланцюгові бар’єри є два стовпи з металу, в одному з яких знаходиться противага, а в другому блок управління. Між стовпами знаходиться ланцюг, який опускається та піднімається за командою дистанційного керування.

Як і будь-який інший механізм, ланцюговий бар’єр може виходити з ладу. Основні його неполадки:

  • обрив ланцюга, який, як правило, виникає при надто сильному механічному впливі на блокатор такого типу автомобілем;
  • зношування редуктора, особливо при інтенсивній експлуатації;
  • поломка двигуна електроприводу та блоку управління (в результаті обгорання та окислення мікрореле);
  • знос щіток, підшипників, роликів та втулок мотора;
  • крім того, ланцюговий бар’єр може перестати функціонувати при згорянні трансформатора.

Все це не так страшно, як може здатися, адже при зверненні до професіоналів виправити можна будь-яку неполадку.